جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباردیدگاهی در مورد فیلم WAR ساخته 2019

دیدگاهی در مورد فیلم WAR ساخته 2019

اخبار هنری : فیلم نبرد ( WAR ) یکی از از تاریخ ساز ترین فیلم های سینمای بالیوود کشور هندوستان که در سال 2010 لقب پرفروش ترین فیلم در باکس آفیس را به خود اختصاص داد . بعد از دیدن این فیلم می توان به این نتیجه رسید که صنعت سینمای بالیوود بعد از هالیوود توانسته در این سال ها پیشرفت زیادی داشته باشد . نه تنها این فیلم بلکه تمام فیلم های اکشنی که در این چند دهه ساخته شده . دیدگاهی که نسبت به این فیلم می توان پیدا کرد این است که کارگردان با استفاده از تکنولوژی ها و ایده های متنوع سبک نویی را در حرفه کاری خود بوجود بیاورد. شاید گفتن این مطلب به عقیدهذبعصی از منتقدیدن درست یا صحیح نباشد اما می توان گفت که این فیلم چگونه دوستی ، اعتماد ، وطن پرست ، خائن و دشمنی را به تصویر کشیده است . این فیلم با داشتن بازیگرانی چون هریتیک روشن و تایگر شروف توانسته داستان را به گونه ای پیش ببرد که داستان حول محور مردانه باشد و حضور بازیگر زن در فیلم کم رنگ دیده شده نا گفته نماند که در یکی از صحنه های فیلم اشاره‌ای هم به گروه تروریستی داعش هم شده است .

این فیلم دومین ساخته سیدارت آناند در ژانر اکشن بعد از فیلم بنگ بنگ در سال 2014 است. آناند بعد از ساخت چند فیلم کمدی و عاشقانه به سراغ فیلم های اکشن رفته و تا اینجا توانسته توانایی خود را در این زمینه ثابت کند. هریتیک روشن که با سیدارت در فیلم بنگ بنگ همکاری داشته در این فیلم با بازی قوی خود بار دیگر ثابت کرد در فیلم های اکشن هم عالی به نظر برسد . تایگر شروف بازیگر نسل جدید و فرزند جکی شروف بازبگر کهنه کار سینمای بالیوود که از لحظه ورودش به سینما توانسته استعداد خود را در فیلم های اکشن نشان دهد.
در پایان سخن می توان گفت که صنعت سینمای بالیوود در حال حاضر یکی از صنعت هایی است که مردم تمام دنیا مخصوصا کشور ایران طرفدار آن هستند و بسیاری از جوانان علاقه مند به فعالیت در این صنعت و در زمینه های مختلف هستند و امیدوارم با خبرهایی که در مورد همکاری بنیاد سینمای فارابی با سفیر فرهنگی سفارت هند انجام شده ( چندی پیش این خبر در رسانه ها و سایت های خبری قرار گرفت و این خبر صحت دارد ) شاهد همکاری سینمای ایران و هند بعد از ساخت دو فیلم مشترک با سینمای بالیوود باشیم .

شهره سلمانی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط