دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبار‍ اکران راده و لاکشمی بمب به تعویق می افتد؟ اکران چه...

‍ اکران راده و لاکشمی بمب به تعویق می افتد؟ اکران چه فیلم های دیگری لغو شده است؟

اخبار هنری : نارندرا مودی، سه هفته ی دیگه مدت زمان قرنطینه در هند رو قراره ادامه بده و به همین دلیل، اکران چندین فیلم ماه مِی نیز باید به تعویق بیافتد. اولین فیلمی که قرار بود در روز یکم این ماه به اکران در بیاد، Coolie No. 1به کارگردانی دیوید داوان و با بازی وارون و سارا علی خان بود ، پس از آن به تاریخ هشتم مِی میرسیم که طبق قانون، در آن روز ، قرنطینه به پایان میرسد اما چون زمانی برای تبلیغ فیلم های آماده اکران در آن روز باقی نمانده ، احتمال قریب به یقین از اکرانشان هم خبری نباشد . در این روز چهار فیلم در نوبت اکران قرار دارند .

‍ فیلم Dil Bechara به کارگردانی موکش چابرا و بازی سوشانت و سیفعلی خان، فیلم The Girl on the Train به کارگردانی ریبو دسگپوتا و با بازی پارینیتی چوپرا فیلم Shakuntala Devi به کارگردانی آنو ممنون و با بازی ویدیا بالان و Jhund به کارگردانی ناگراج مانجولی و با بازی آمیتاب باچان
سوال مهمتر در مورد دو فیلم بزرگ این ماهه یعنی Radhe به کارگردانی پرابو دوا و بازی سلمان خان و دیشا پتانی و همینطور Laxmmi Bomb به کارگردانی راگاوا لارنس و با بازی آکشی کومار و کیارا اَدوانی که هر دو قراره در تاریخ 22 مِی اکران شوند ، یعنی 19 روز پس از پایان قرنطینه. چند موضوع در این باره مطرح است که مهمترینش مدت زمان قرنطینه است. آیا بعد از تاریخ سوم می، اوضاع هند که روز به روز داره به تعداد مبتالایانش اضافه می شود ، بهتر خواهد شد؟ اگر این اتفاق نیافتد احتمالا قرنطینه هم ادامه پیدا کند و خود به خود اکران این دو فیلم لغو خواهد شد . اگر اوضاع روبراه شود سوالات دیگری مطرح می شود . آیا پس تولید این فیلم ها به پایان رسیده؟ آیا وقت کافی برای تبلیغ این دو فیلم پرانتظار وجود داره؟ در حال حاضر احتمال اکرانشون زیاد نیست، هرچند تعطیلات عید فطر جز سه تعطیلی مهم سال به حساب می آید و راحت نمی شود اکران را از دست داد اما در حال حاضر به نظر می آید این دو فیلم بهتر است به دنبال تاریخ دیگری برای نمایش فیلم های خود باشند . این سؤال ها همه حدس و گمان هایی است که بعد از قرنطینه پیش بینی شده چون قطعا می توان گفت که عوامل هر دو فیلم راه کاری برای وضعیت فیلم های خود پیدا خواهند کرد و باید فقط منتظر ماند .

شهره سلمانی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط