دوشنبه, می 6, 2024
خانهاخبارفیلم سینمایی پرنسس دایانا در ونیز آغاز می شود زیرا صنعت فیلم...

فیلم سینمایی پرنسس دایانا در ونیز آغاز می شود زیرا صنعت فیلم قصد دارد به حالت عادی بازگردد

اخبار هنری :

به نظر می رسد شهرت جشنواره به عنوان پیش بینی کننده کرایه برنده جایزه با فیلم هایی از دنیس ویلنوو ، جین کامپیون ، ادگار رایت ، پائولو سورنتینو و پدرو آلمودوار است.

اسپنسر ، فیلم مورد انتظار درباره دیانا ، شاهزاده ولز ، با بازی کریستن استوارت ، قرار است جمعه در جشنواره فیلم ونیز اولین نمایش جهانی خود را دریافت کند -یکی از اولین مجموعه های برجسته ای که صنعت سینما امیدوار است منادی آن باشد. پس از 18 ماه همه گیری به حالت عادی بازگردیم.

همراه با جشنواره فیلم تورنتو که تقریباً همزمان بود ، ونیز به طور سنتی پایان فصل فیلم های پرفروش تابستانی و ورود فیلم هایی با هدف تحسین منتقدان و به دنبال آن اهدای جوایز را مشخص کرده است. اسپنسر قرار است در ونیز با Dune همراه شود ، اقتباس طولانی مدت رمان علمی تخیلی فرانک هربرت به کارگردانی دنیس ویلنوو. درام قرون وسطایی ریدلی اسکات آخرین دوئل ، با بازی مت دیمون ، آدام درایور و جودی کامر ؛ مهیج ترسناک دیشب در سوهو ، به کارگردانی ادگار رایت ؛ و مادران موازی ، جدیدترین نویسنده اسپانیایی پدرو آلمودوار.

در حالی که ونیز دارای رکورد قوی در انتخاب فیلم هایی است که برای رسیدن به تأثیرات مهم فصل-از برندگان اخیر شیر طلایی جشنواره می توان به Nomadland ، Joker ، Roma و The Shape of Water اشاره کرد-نسخه 2021 با از سرگیری برنامه ریزی شده رقابت می کند. خط لوله انتشار صنعت پس از ماه ها تاخیر و پیکربندی مجدد ، که منجر به تعویق ده ها فیلم و تغییر عناوین کلیدی به پلتفرم های پخش شده است.

دلفین لیونز ، تحلیلگر ارشد گیشه برای آژانس داده های صنعت فیلم Gower Street Analytics ، می گوید: “به نظر می رسد آنچه ما در حال حاضر به آن توجه می کنیم بیشتر یک” عادی جدید “است. حضور سینما تا کنون در سال 2021 تقریباً 50 درصد از جایی بود که در همان زمان در سال 2019 بود ، بنابراین راهی برای پیشرفت وجود دارد. با این حال ، عناوین بزرگتر باکس آفیس 70-80 what از آنچه در دوران قبل از همه گیری داشت را به نمایش گذاشتند-بنابراین من فکر نمی کنم سینما به هیچ وجه مرده باشد ، اما نحوه استفاده مخاطبان از محتوا در حال تغییر است و استودیوها می دانند که . »

از زمان انتشار تریلر خود در روز پنجشنبه ، اسپنسر به سرعت به عنوان یک مدعی اصلی در پاییز امسال ظاهر شد ، هم از نظر گیشه و هم از نظر جوایز. استوارت در حال حاضر به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیگر زن اسکار صحبت می شود ، در حالی که توزیع کننده آمریکایی فیلم Neon فیلم را در نیمه مشابه فصل قبل از فیلم موفق Parasite برنده اسکار 2019 منتشر می کند-با وجود عملکرد فاجعه بار دیانا ، 2013 ، آخرین فیلم برجسته درباره شاهزاده خانم. تلاش های توزیع کنندگان با اشتیاق ظاهری استوارت به این نقش افزایش یافته است و این بازیگر به مجله InStyle گفته است: “به هر حال ، من مدتهاست از بازی در این نقش هیجان زده نیستم.” استوارت افزود: “این یکی از غم انگیزترین داستانهای موجود است و من نمی خواهم فقط دیانا را بازی کنم – من می خواهم او را به طور ضمنی بشناسم.”

کارگردان اسپنسر ، نویسنده شیلیایی پابلو لارین ، برای شیر طلایی در برابر تعدادی از سنگین های سنگین فیلم مسابقه می دهد: گذشته از آلمودوار ، مسابقه ونیز همچنین دارای نوشته هایی از پائولو سورنتینو (دست خدا) ، نویسنده کهنه کار آمریکایی ، از زیبایی بزرگ است. کارگردان پل شریدر ( شمارنده کارت ) و کارگردان نیوزلندی جین کامپیون (قدرت سگ). همچنین نسل جدیدی از کارگردانان از جمله آنا لیلی امیرپور ، فیلمساز ایرانی-آمریکایی با تریلر فانتزی مونالیزا و ماه خونین و بازیگر مگی جیلنهال با اقتباس از دختر گمشده النا فرانته در حال دریافت جایزه هستند.

هرکسی که شیر طلایی را بدست آورد ، در یک صحنه اکران فیلم ظاهر می شود که هنوز از زمان قبل از همه گیری بسیار تغییر کرده است. با عناوینی مانند Cinderella ، Coming 2 America و Borat بعدا Moviefilm که مستقیماً روی پلتفرم های پخش پخش شد ، و دیگر عناوین از جمله Black Widow ، Nomadland و Midnight Sky که برای انتخاب “ترکیبی” انتخاب شده اند ، صنعت فیلم هنوز در حال آزمایش نحوه دستیابی به بهترین حالت در شرایطی است که هنوز در نوسان قابل توجهی قرار دارد. لیونز می گوید: “توسعه سریع سیستم عامل های پخش قطعاً تغییراتی در سینما ایجاد کرده است ، اگرچه اینها تغییراتی بودند که همیشه در نهایت اتفاق می افتاد. همچنین باعث می شود مدلهای قدیمی در صنعت فیلمسازی با سرعت بالایی توسعه یابد و ما باید شاهد ادامه این امر در آینده باشیم. “

لیونز می گوید: “تعداد عناوین معتبری که در پاییز برای جلب توجه به رقابت می پردازند با فیلم هایی که در تورنتو برای اولین بار در جهان نمایش داده می شوند ، افزایش می یابد که با پایان ونیز آغاز می شود.” اینها شامل درام زندگینامه ای کنف برنا بلفاست ، موزیکال روی سن بلوغ ایوان هنسن ، زندگی نامه تامی فای مسنر چشم های تامی فای و بندیکتیشن ، مطالعه ترنس دیویس درباره زیگفرید ساسون شاعر است. انبوه فیلم هایی که برای ورود به جشنواره های سینمایی و سینماها صف کشیده اند ، منجر به پیشنهاداتی شده است که یک محصول در راه است و در نتیجه صحبت از “عصر طلایی” جدیدی در راه است .

لیونز در مورد باکس آفیس لحن محتاطانه تری اتخاذ می کند: “عوامل زیادی وجود دارد که می توان به طور قطعی در مورد این اتفاق گفت. اولین و بارزترین آنها فقط سطح محتوا است. تماشاگران فقط زمان و پول زیادی دارند و اگر فیلم های زیادی وجود داشته باشد ، آنها می توانند یکدیگر را در گیشه آدمخوار کنند. ما همچنین نمیدانیم تحولات بعدی در مورد همه گیری کووید چه می تواند باشد و هیچ قطعیتی وجود ندارد که تاریخ انتشار دوباره تغییر نکند. “

ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای اخبار باز و مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان در حال حاضر از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر پایه علم و حقیقت استوار است و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارد. به همین دلیل ما انتخاب متفاوتی را انجام دادیم: گزارش خود را برای همه خوانندگان ، فارغ از اینکه در کجا زندگی می کنند یا از چه طریقی می توانند پرداخت کنند ، باز نگه داریم. این بدان معناست که افراد بیشتری می توانند برای انجام اقدامات معنادار بهتر آگاه ، متحد و الهام گرفته شوند.

در این دوران خطرناک ، یک سازمان خبری جهانی جویای حقیقت مانند گاردین ضروری است. ما هیچ سهامدار یا صاحب میلیاردری نداریم ، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند. وقتی هیچگاه مهمتر نبود ، استقلال ما به ما این امکان را می دهد که بدون ترس ، کسانی را که در قدرت هستند بررسی کنیم ، به چالش بکشیم و افشا کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط