شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارهاپکینز: بازیگری برای من یک تفریح است

هاپکینز: بازیگری برای من یک تفریح است

اخبار هنری:

آنتونی هاپکینز: خیلی‌ها قضیه را جدی می‌گیرند اما بازیگری برای من یک تفریح است/ با حفظ کردن دیالوگ ذهنم را سالم نگه می‌دارم

آنتونی هاپکینز که امسال با فیلم «پدر» و بازی در نقش یک مرد مبتلا به فراموشی، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، در گفتگو با مجله سورتد گفت داشتن حافظه قوی کلید زنده ماندن است و حافظه مهمترین ابزار زندگی اوست. هاپکینز در ایم گفتگو گفته:«وقتی حافظه ات را از دست بدهی، مثل نداشتن لنگر در زندگی، زندگی به جهنم تبدیل می‌شود. حافظه مهمترین ابزار است و برای زنده ماندن ضروری است.»

هاپکینز معتقد:«حفظ کردن دیالوگ‌هایم به سلامت ذهنم کمک می‌کند. من زیاد کتاب می‌خوانم، نقاشی می‌کشم و پیانو می‌زنم. پنج بار در هفته پیانو می‌زنم با این که کارم پیانیست بودن نیست، اما تمرین خوبی است، همچنین فیلمنامه هایم را کامل حفظ می‌کنم.بازیگر بودن به این مسئله حافظه کمک می‌کند چون باید فیلمنامه را کامل یاد بگیری، این نظمی که در کار است که من همیشه به بازیگران جوان تبلیغ می‌کنم، چون این بچه ها بیشتر می‌خواهند بداهه پردازی کنند. به نظرم یادگرفتن دیالوگ ذهنم را به کار می‌اندازد.»

او همچنین درباره شیوه بازیگری اش در این گفتگو صحبت کرده:«من بازیگر سبک متد نیستم. من نمی‌توانم گوشه‌ای بشینم و فکر کنم که یک گیاه یا هرچیز دیگری هستم. من یک لیوان قهوه یا چای می خورم، صبح بخیر می‌گویم و کارم را می‌کنم. خیلی ها قضیه را خیلی جدی می‌گیرند. اما من نمی‌توانم. من زندگی خودم را دارم و بازیگری برایم نوعی تفریح است، تفریحی که بابتش پول می‌گیرم، ولی از آن لذت می‌برم.»

هاپکینز 83 ساله در این گفتگو درباره پیری هم صحبت کرده و گفته:«من از تمام زندگی بیشتر لذت می‌برم. خیلی راحت می‌خندم. من افراد قدیمی مثل سیناترا را در تلویزیون می‌بینم، همه آن‌ها حالا مرده اند، و وقتی که مفهوم مرگ و فناپذیری را در حالی که زنده هستم درک می‌کنم، حسی از یک پیروزی بزرگ به من دست می‌دهد.»

هاپکینز در نهایت نصیحتی هم برای جوانان بازیگر داشت:«می دانید، من جوانان را می‌بینم که می‌خواهند بازیگر شوند و معروف باشند. من به آن‌ها می‌گویم که وقتی به بالای این درخت برسید، خواهید دید که چیزی آن بالا نیست. بیشترش مزخرفات و دروغ است. زندگی را آنطور که هست قبول کنید، و از شکرگزار این باشید که زنده هستید.»

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط