سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
خانهاخبارسناریوی فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی مورد توجه تلویزیون آرته فرانسه

سناریوی فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی مورد توجه تلویزیون آرته فرانسه

اخبار هنری : سناریوی فیلم «قهرمان» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی مورد توجه ویژه تلویزیون آرته فرانسه قرار گرفت.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران رده بالای تلویزیون آرته که به طور مشخص تولیدکننده فیلم‌های باارزش و هنری‌ست، فرهادی سناریوی «قهرمان» را بسیار خوب نوشته و این فیلم می‌تواند به عنوان محصول مشترک باشد و شبکه تلویزیونی آرته در ساخت این فیلم وارد خواهد شد.

فیلمبرداری«قهرمان» در ایران و با هنرپیشه‌های ایرانی انجام خواهد گرفت. حضور نوید محمدزاده در این فیلم قطعی شده است. قرار است حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری باشد و هایده صفاری [صفی‌یاری]، تدوینگر همیشگی فرهادی، این فیلم را مونتاژ کند. ‌با توجه به زمانبندی‌های انجام گرفته به احتمال زیاد این فیلم فرهادی در سال ۲۰۲۰ آماده نمایش می‌شود. کمپانی ممنتو پخش فیلم «قهرمان» را به عهده خواهد داشت.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط