سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
خانهاخباراتفاقی جدید در برنامه‌‌ی رضا رشیدپور

اتفاقی جدید در برنامه‌‌ی رضا رشیدپور

اخبار هنری : امشب دومین قسمت برنامه‌‌ی «اتفاق» با موضوع ایران روی آنتن شبکه‌‌ی سه سیما خواهد رفت.
به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه‌ تلویزیونی «اتفاق» در جدیدترین قسمت خود به «ایران» می‌پردازد. بدین ترتیب ۳ تن از متخصصان در حوزه‌های علوم فضایی، مستندسازی و طراحی فرش با حضور در استودیوی برنامه‌ «اتفاق» درباره‌ تجربیات و پتانسیل فعالیت این حوزه‌ها در کشورمان روایت‌هایی ارائه خواهند کرد.
همچنین در هر قسمت از این برنامه‌ آزمایش‌هایی علمی پیش چشم بیش از ۷۰۰ تماشاچی در استودیوی برنامه صورت می‌گیرد. این آزمایش در دومین قسمت از «اتفاق» بازسازی رعد و برق خواهد بود.
برنامه‌ «اتفاق» در هر قسمت بنا دارد با هدف سرگرمی، آگاهی‌بخشی و انتقال تجربه با بهره‌گیری از رویدادهای موسوم به «ted» موضوعات متفاوتی را از منظرهای مختلف روایت کند.
تِد به سخنرانی‌هایی گفته می‌شود که در آن موضوعات علمی و تحقیقاتی با ایده‌های خلاقانه و به شیوه‌ داستان‌گویی برای مخاطب عام روایت می‌شود.
پیش از این اعلام شده بود که برنامه‌‌ی «اتفاق» قرار است هر هفته روزهای پنج‌‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه‌‌ی سه سیما برود. اما با گسترش بیماری کرونا و برای جلوگیری از آن، ضبط «اتفاق» متوقف شده است و معلوم نیست قرار است چند قسمت از این برنامه فعلا روی آنتن برود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط