شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارپیشنهاد دیدن «فروشنده» و «همه می‌‌دانند» در دوران قرنطینه

پیشنهاد دیدن «فروشنده» و «همه می‌‌دانند» در دوران قرنطینه

اخبار هنری : برنا خبر داده است که نشریه‌‌ی نروژی برای ذائقه‌‌ی مخاطبان فیلم‌‌های غیرانگلیسی زبان، شش فیلم پیشنهاد داده است که دو اثر از این شش اثر فیلم‌‌های اصغر فرهادی هستند.
نشریه معتبر نروژی برای روزهای قرنطینه دیدن ۶۰ فیلم مطرح را پیشنهاد کرده است که در آن نام دو فیلم از اصغر فرهادی به چشم می‌خورد.
نشریه اینترنتی معتبر نروژی داگبلادت که خواننده‌هایش روزانه نزدیک به یک میلیون وچهارصد هزار نفر می‌رسد روز شنبه ۲۸ مارس به دنبال بحران کرونا تصمیم به معرفی 60 فیلم ارزشمند برای در خانه ماندن کرده است، فیلم‌هایی که در سرویس‌های آنلاین نیز برای بینندگان قابل دسترسی هستند. این نشریه فیلم‌های انتخابی خود را در ۱۰ بخش و گونه سینمایی مانند بخش کودک، اکشن، وحشت، کلاسیک، بین‌المللی و عاشقانه تقسیم‌بندی کرده است.
نشریه نروژی در بخش فیلم‌های بین‌المللی که مختص آثار غیرانگلیسی زبان است این نشریه شش فیلم پیشنهاد می‌دهد که از این میان دو فیلم مربوط به آثار اصغر فرهادی فیلم‌ساز سرشناس کشورمان است. این فیلم‌ها «فروشنده» و «همه می‌دانند» دو اثر اخیر اصغر فرهادی هستند.
اینگر مِرت هابلستاد نویسنده این مطلب در معرفی کوتاه این دو فیلم می‌نویسد: «اصغر فرهادی فیلم‌ساز ایرانی با «جدایی نادر از سیمین» به شهرت رسید، با این حال دو فیلم «فروشنده» و «همه می دانند» دو درام عالی از این فیلم‌ساز الهام گرفته از ایبسن (نمایشنامه‌نویس بزرگ نروژی) هستند».
قرار است اصغر فرهادی فیلم جدید خود را با نام «قهرمان (یک قهرمان)» در سال 1399 در ایران بسازد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط