جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارآمازون حق پخش سریال The Terminal List با بازی کریس پرت را...

آمازون حق پخش سریال The Terminal List با بازی کریس پرت را دریافت کرد

اخبار هنری  : سریال The Terminal List با بازی کریس پرت و به تهیه کنندگی آنتوان فوکوآ قرار است از شبکه آمازون منتشر شود.

بهمن گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریس پرت که پیش از این سابقه حضور در سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و سریال Everwood را در کارنامه خود داشته، قرار است در همکاری دوباره با آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، با سریال The Terminal List (فهرست ترمینال) به دنیای تلویزیون بازگردد. علاوه‌بر بازی، پرت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهد داشت که این سریال قرار است توسط شرکت MRC که پیش از این سابقه ساخت سریال The Outsider (بیگانه) برای شبکه HBO را بر عهده داشته، ساخته و منتشر شود. پرت و فوکوآ پیش از این در فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) با یکدیگر همکاری کرده بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم آمازون حق پخش سریال The Terminal List را به‌دست آورده است.

آمازون حق پخش سریال The Terminal List را در رقابت با چندین شبکه و سرویس استریم مختلف برنده شده و حال به خانه این سریال تبدیل شده است. فوکوآ وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال The Terminal List را بر عهده دارد و شاهد حضور او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز خواهیم بود. سریال The Terminal List که یک سریال مهیج و توطئه‌آمیز توصیف شده، داستان یک تکاور نیروی دریایی به‌نام ریس را دنبال می‌کند که ماموریت مخفیانه آن‌ها فاش می‌شود و گروهی در کمین نیروهای ریس بودند. ریس با خاطرات و سوالاتی درباره مقصر بودن وی در این حادثه، با خانه باز می‌گردد. بااین حال، مدارک جدیدی فاش می‌شود که نشان می‌دهد که یک نیروی تاریکی و ناشناس علیه ریس توطئه کرده‌اند و حال او به‌دنبال کشف آن‌ها است.

سریال The Terminal List براساس رمانی به همین نام اثر جک کار در دست ساخت است که طبق گفته منابع نزدیک سریال قرار نیست یک سریال محدود و تک فصلی باشد و تیم تولید در تلاش است تا یک سریال چند فصلی باشد. دنی دی‌گیلیو وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. پرت دومین ستاره سابقه شبکه NBC است که قرار است در یکی از سریال‌های آمازون نقش آفرینی کند. پیش از این شاهد حضور جان کرازینسکی، بازیگر سریال The Office (آفیس) در سریال Jack Ryan (جک رایان) بودیم که تا به امروز دو فصل از این سریال اکشن تولید و منتشر شده و آمازون سریال جک رایان را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط