جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارنت‌فلیکس دو سریال «جنگ خون‌آشام‌ها» و «فرقه اکتبر» را کنسل کرد.

نت‌فلیکس دو سریال «جنگ خون‌آشام‌ها» و «فرقه اکتبر» را کنسل کرد.

اخبار هنری : نت‌فلیکس هر دو سریال «جنگ خون‌آشام‌ها» و «فرقه اکتبر» را پس از تنها یک فصل کنسل کرد. این دو سریال به همراه «لاک و کلید» (Lock & Key) که به تازگی تأیید شد برای فصل دوم بازمی‌گردد، از کتاب‌های مصور IDW اقتباس شده بودند.

فصل‌های اول «جنگ خون‌آشام‌ها» و «فرقه‌ی اکتبر» به ترتیب اوایل دسامبر و اواخر ژانویه گذشته پخش شدند. نت‌فلیکس که آمار بینندگانش را منتشر نمی‌کند، براساس اطلاعات داخلی خود تصمیم به لغو یا ادامه‌ی تولید سریال‌هایش می‌گیرد. آن‌ها بررسی می‌کنند که آی بودجه‌ی تخصیص داده شده برای تولید فصل دوم منطقی‌تر است یا پرداخت آن برای تولید محتوا و عناوین جدید. در ماه‌ّای اخیر سریال‌های «مسیح» (Messiah)، «ای‌جی و کوئین» (AJ and the Queen)، «ساوندترک» (Soundtrack) و «چرخیدن» (Spinning Out) را پس از یک فصل کنسل اعلام کرده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط