جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارصدرنشینی ادامه‌دار «انفرادی»، شکست سنگین «سلفی با دموکراسی»/ جدول فروش هفتگی سینماها

صدرنشینی ادامه‌دار «انفرادی»، شکست سنگین «سلفی با دموکراسی»/ جدول فروش هفتگی سینماها

اخبار هنری: در فاصله دو هفته مانده به آغاز اکران تابستان فیلم «انفرادی» همچنان صدرنشین فروش سینماهاست و هفته آینده از فروش مجموع ۳۰ میلیارد تومان عبور می‌کند.

?در رتبه دوم با وجود دو روز تعطیلی این هفته «علف‌زار» افت چندانی در گیشه‌اش نداشته به فروش سه و نیم میلیاردی رسیده. همچنین «مجبوریم» و «موقعیت مهدی» فروشی برابر در هفته گذشته داشتند.

?نکته جالب گیشه اما شکست سنگین فیلم «سلفی با دموکراسی» علی عطشانی است که با وجود گذشت دو هفته از اکران نه تنها فروشش به صد میلیون تومان هم نرسیده بلکه حتی به جمع شش فیلم برتر هفتگی هم نمی‌رسد تا این محصول فارابی با فروش تنها دو هزار بلیت در دو هفته به یکی از ضرر ده‌ترین فیلم‌های امسال تبدیل شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط