یکشنبه, می 12, 2024
خانهاخبارآیا John Wick 5 ساخته می شود؟

آیا John Wick 5 ساخته می شود؟

اخبار هنری: چاد استاهلسکی می‌گوید با وجود اینکه John Wick 5 از استودیوی لاینزگیت چراغ سبز دریافت کرده، هنوز «علت» ساخته شدنش را جست‌وجو می‌کند. او در مصاحبه با «امپایر» یک بار دیگر تأکید می‌کند که فقط در صورتی قسمت پنجم را می‌سازد که ایده‌ای او و «کیانو ریوز» را هیجان‌زده کند.

✍️استاهلسکی می‌گوید: «راستش نمی‌دانم. لاینزگیت به ساخته شدن «جان ویک» بیشتر تمایل دارد، و این قابل‌درک است. برای یک کارگردان اتفاق بدی نیست که بخواهند فیلمش را ادامه دهند. در حال حاضر نظری ندارم. اما ممکن است فردا بیدار شوم و ایده جذابی داشته باشم و آن را با کیانو مطرح کنم، یا او ایده‌ای مطرح کند، و شاید باعث شود که فکر کنیم: «خدای من، همین حالا باید بسازیمش.»»

✍️استاهلسکی ادامه می‌دهد: «حالا چهار فیلم ساخته‌ایم و به اصطلاح حلقه را کامل کرده‌ایم، فکر می‌کنم پایان خوبی برای این مجموعه است. اما از طرفی رقیبی هست، یا کارگردان واقعی درونم که می‌گوید: «به جهنم، بگذار ببینیم که آیا می‌توانیم بسازیمش یا نه.» خیلی خوشایند است. فقط هنوز «علت» را پیدا نکرده‌ام. اما به معنای آن نیست که باید جست‌وجو را متوقف کنیم.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط