جمعه, می 3, 2024
خانهاخبار ویژهاسکار مبارکت باد،بانو کلوئی ژائو

اسکار مبارکت باد،بانو کلوئی ژائو

اخبار هنری: اکثر سینماگران دنیا بدون شک دوست دارند روزی جایزه اسکار را در دستان خویش فشرده و آن را بالای سر بگیرند.
این آرزویی است که همه اهالی سینما دارند.تاکنون بسیاری از هنرمندان عرصه سینما توانسته اند این جایزه را به دست بیاورند.
آنچه مهم تر از هر جایزه ای است،احترام به خویشتن و حفظ شان هنرمند است.بسیاری از هنرمندان با اینکه در کار خود به مقام بالایی رسیده و جایزه های گوناگونی کسب کرده اند،اما همواره شان خویش را حفظ کرده و مراقب رفتار،کردار و گفتارشان بوده و هستند.
کلوئی ژائو کارگردان چینی،توانست برای ساخت فیلم«سرزمین آواره ها» جایزه اسکار بهترین کارگردانی را بالای سر ببرد.همچنین اثر او دو جایزه دیگر نیز به دست آورد.
آنچه بیشتر از جایزه اسکار نظر همه را جلب کرد،حضور کلوئی ژائو با یک لباس ساده و بدون آرایش روی صحنه بود.
این کارگردان ارزشمند،نشان داد که برای موفقیت نوع پوشش و آرایش مهم نیست،بلکه عشق به کار و توانایی درساخت فیلم اهمیت دارد.
برخی از بازیگران ایرانی،وقتی قرار است در مراسمی شرکت کنند،حتی حضور در یک جشنواره کوچک روستایی!روزها و ماه ها خواب به چشم شان نمی آید که برای مراسم چه لباسی بپوشند؟!
وقتی هم که در مراسمی،چه داخلی و چه خارجی روی صحنه می روند،جلف ترین لباس ممکن را می پوشند که در بدترین وضع به چشم بیایند!
در فتوکال های جشنواره فیلم فجر و جهانی فجر همه شاهد بودند که بعضی از به اصطلاح بازیگران با چه لباس های جلف و دور از شانی مقابل دوربین ها قرار گرفتند!
آن قدر بد پوشی کردند که صدای صغیر و کبیر را در آوردند!
کلوئی ژائو به همه آنان یک درس بزرگ داد،به جای فکر کردن به لباس و آرایش غلیظ،سعی کنید توان کاری خویش را بالا ببرید که شما را با کارتان بشناسند،نه با پوششی که انگشت نمای خاص و عام شوید!
جایزه اسکار مبارکت باد،بانو کلوئی ژائو،همیشه در کارت موفق باشی.

حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط