دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبارسینمای جهاناعلام وضعیت آثار ۲۰۲۴ جنگ ستارگان

اعلام وضعیت آثار ۲۰۲۴ جنگ ستارگان

اخبار هنری: کمپانی دیزنی وضعیت بسیاری از پروژه‌های مرتبط با جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۴ میلادی را اعلام کرده که خبر از تاخیر فصل دوم سریال مورد انتظار Andor داده است.
سریال The Acolyte (اکولایت) – روایت‌گر یک صد سال پیش از سه‌گانه نخست که میزبان به وقوع پیوستن سلسله اتفاقاتی مهم در زمان حکومت جمهوری اعظم می‌باشد و چگونگی به قدرت رسیدن سیث‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد.
فصل سوم سریال Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان: بد بَچ) – فصل پایانی اسپین‌اف جنگ‌های کلون که به ماجراجویی‌های جوخه کلون ۹۹ پایان می‌دهد.
سریال Star Wars: Skeleton Crew (جنگ ستارگان: خدمه اسکلت) – اثری با هنرنمایی جود لاو که حول محور کودکان مرموزی جریان دارد که در جهان این فرنچایز به کاوش مشغول می‌شوند.
فصل دوم Young Jedi Adventures (ماجراجویی‌های جدای‌های جوان) – فصل دوم سریال انیمیشنی که جنبه‌های دیده نشده‌ای از دنیای جنگ ستارگان را به معرض نمایش می‌گذارد.

ماریا بارانی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط