پنج‌شنبه, می 16, 2024
خانهاخبارانتشار اولین تصاویر از فیلم ساخته نشده مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز...

انتشار اولین تصاویر از فیلم ساخته نشده مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز کامرون

اخبار هنری: به‌تازگی دو تصویر از فیلم مرد عنکبوتی که قرار بود توسط جیمز کامرون در دهه ۹۰ میلادی کارگردانی شود، منتشر شده است.

پیش از ساخت و اکران فیلم Spider-Man به کارگردانی سم ریمی در سال ۲۰۰۲، فیلم مرد عنکبوتی قرار بود در دهه ۹۰ میلادی توسط جیمز کامرون، کارگردان آثاری چون فیلم ترمیناتور، فیلم Aliens و فیلم تایتانیک کارگردانی شود. حتی گفته می‌شد که کامرون تصمیم داشت تا لئوناردو دی‌کاپریو را برای نقش پیتر پارکر در نظر بگیرد و الکترو و سندمن شخصیت‌های شرور فیلم اسپایدرمن قرار بود باشند.

براساس فیلمنامه فاش شده، شخصیت الکترو در فیلم Spider-Man قرار نبود خیلی مشابه دنیای کمیک مارول باشد و درواقع تلاش می‌کرد تا مرد عنکبوتی را وادار به پیوستن به گروه شرورش کند. در هر حال این فیلم هرگز ساخته نشد و حالا اولین تصاویر فیلم اسپایدرمن جیمز کامرون فاش شده است. این دو تصویر مفهومی درواقع از کتاب Tech Noir – The Art of James Cameron فاش شده‌اند که در آن نگاهی به ظاهر مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man که ساخته نشد، داریم:


با اینکه تصویر دوم به‌نظر می‌رسد شاهد لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی هستیم، اما این تصویر درواقع یک کانسپت آرت سیاه و سفید و Noir است. با اینکه ظاهر اسپایدرمن در فیلم Spider-Man جیمز کامرون شباهت زیادی به طراحی کمیک دارد، اما به‌نظر نمی‌رسد که داستان و اتفاقات این فیلم قرار بود به کمیک‌های مرد عنکبوتی وفادار باشد و درواقع تفاوت زیادی با داستان‌های استن لی و استیو دیتکو داشته است.

بااین‌حال شاید گروهی از طرفداران تصور کنند که شاید جالب می‌شد لئوناردو دیکاپریو مانند توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home به تام هالند اضافه می‌شد تا بالاخره نقش مرد عنکبوتی را بازی کند. در هر حال سونی و مارول به‌دنبال ساخت فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند هستند که به‌نظر می‌رسد این فیلم قرار است تفاوت زیادی با سه فیلم اول اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول داشته باشد، اما هنوز فاصله زمان زیادی تا تولید و اکران باقی‌مانده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط