سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
خانهاخبارانتقاد به ادامه فعالیت پروژه‌های سینمایی و عملکرد خانه سینما

انتقاد به ادامه فعالیت پروژه‌های سینمایی و عملکرد خانه سینما

اخبار هنری : سخنگوی کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما با ابراز نگرانی از شروع برخی پروژه‌های تصویری در روزهای آینده تاکید کرد: با خبر شده‌ایم بعضی از پروژه‌های تصویری بعد از تعطیلات ۵ فروردین تصمیم به ادامه فیلمبرداری دارند و بدتر از آن تعدادی از پروژه‌ها نیز قرار است تا پیش تولید خود را آغاز کنند که باید گفت وا اسفا!

دانش اقباشاوی – سخنگوی کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما – پس از ۱۰ روز سکوت خبری در گفت‌وگو با ایسنا درباره تازه‌ترین اقدامات این کارگروه در روزهای اخیر ادامه داد: به دلیل تعطیلات نوروز برخی تصور کرده‌اند بعد از هفته اول، وضعیت عادی می‌شود و تصمیم دارند پروژه‌هایشان را از سر بگیرند، در حالی که طبق اعلام وزارت بهداشت، اوج شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۵ تا ۱۵ فروردین خواهد بود. بر همین اساس و در ادامه دستور ستاد ملی مبازره با کرونا، اکیدا خواستار تعطیلی تمام تجمعات از جمله تولیدات تصویری هستیم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط