دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هاانیمیشن کوتاه "The Man Who Was Afraid of Falling" اثر "جوزف والاس"...

انیمیشن کوتاه “The Man Who Was Afraid of Falling” اثر “جوزف والاس” محصول ۲۰۱۱

اخبار هنری : انیمیشن کوتاه “The Man Who Was Afraid of Falling” اثر “جوزف والاس” محصول ۲۰۱۱ نامزد دریافت جایزه از فستیوال “Best New British Animation”

?انیمیشن کوتاه “مردی که از افتادن میترسید” به لحاظ ساختاری کاملا ساده و از نظر گرافیکی پیچیدگی خاصی ندارد. آنچه آنرا متفاوت میکند، محتوای اثر است. سازنده انیمیشن با نگاهی موشکافانه، ترس پیرمرد (شخصیت اصلی داستان) از افتادن را با مصائب و مشکلات شهرنشینی پیوند زده است. ذات انسان از طبیعت است و بایستی به طبیعت بازگردد. اما زندگی شهری و روزمره انسانها، آدمی را هر چه بیشتر از اصل خودش دور ساخته است. این انیمیشن کوتاه به زبانی ساده و هنرمندانه به ما یادآوری میکند که طبیعت بدیع خواستگاه اصلی ماست و باید بیش از اینها به آن بها بدهیم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط