شنبه, آوریل 27, 2024
خانهویدئواولین تریلر A Hidden Life فیلم جدید ترنس مالیک (Terrence Malick)

اولین تریلر A Hidden Life فیلم جدید ترنس مالیک (Terrence Malick)


اخبار هنری :
اولین تریلر از فیلم تازه‌ی ترنس مالیک (Terrence Malick) یعنی A Hidden Life منتشر شد…

فرانتس یگراشتتر (August Diehl) یک معترض آگاه، با وجدان و وظیفه‌شناس اتریشی در طی جنگ جهانی دوم است که یک تنه در برابر نازی‌ها ایستاد و از عقاید ضدنازی خود دفاع کرد. او از قسم وفاداری به هیتلر خوردن در قالب نیروهای *Wehrmacht اجتناب کرد و سرانجام در سال ۱۹۴۳ اعدام شد.

عنوان اثر از مرثیه‌ای اثر جورج الیوت گرفته شده است:

“خوبی گسترش‌یابنده‌ی جهان در بخش‌هایی به دلیل اقدامات غیرتاریخی است؛ و این موارد به همان اندازه‌ای که احتمالا برای دیگران بدیمن بوده اند، برای من و شما نیستند. دلیل آن هم به خاطر عده‌ای است که درست‌کارانه‌ زندگی پنهانی داشتند و در مقبره‌هایی بدون بازدیدکننده آرمیده‌اند”

فیلم‌های ترنس مالیک به‌دنبال رشته‌های کوچکی از پاکی در دنیایی متلاطم و به‌خطرافتاده هستند. بخش متلاطم فیلم‌های مالیک، در هر پروژهٔ جدید باز هم تغییر می‌کند؛ از قلب کشوری طاعون‌زده تا آمریکای رام‌نشده توسط مهاجران و اتریش زیر نفوذ نازی‌ها که تم اصلی یک زندگی پنهان جدیدترین فیلم این فیلم‌ساز است را تشکیل می‌دهد. روش بیان مالیک دربارهٔ پاکی دارای ثبات است، هرچند او معصومیت و نجابت را در کودکان، حیوانات و درخشندگی طبیعی می‌بیند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط