جمعه, می 10, 2024
خانهاخباراکران فیلم Barbie در ویتنام ممنوع شد!

اکران فیلم Barbie در ویتنام ممنوع شد!

اخبار هنری: ویتنام اکران فیلم پرستاره Barbie را به خاطر نمایش نقشه‌ای از منطقه‌ای در «دریای جنوبی چین» ممنوع کرده است. در نقشه‌های چینی از Nine dash line برای ترسیم مرزهای این منطقه استفاده می‌شود. این فلات قاره نفت‌خیز از دهه‌ها قبل مناقشه مرزی میان ویتنام و چین بوده است.

▪️«باربی» اولین فیلمی نیست که به خاطر نمایش «خطوط نه‌گانه» در کشور ویتنام ممنوع می‌شود. در سال 2019 انیمیشن Abominable دریم‌ورکس و سال گذشته فیلم اکشن Uncharted محصول سونی به همین دلیل در ویتنام ممنوع شده بودند. نتفلیکس نیز در سال 2021 سریال درام جاسوسی استرالیایی Pine Gap را به درخواست مقامات این کشور حذف کرده بود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط