شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخباربرندگان بیست و نهمین دوره جوایز انجمن بازیگران (SAG Awards) مشخص شدند.

برندگان بیست و نهمین دوره جوایز انجمن بازیگران (SAG Awards) مشخص شدند.

برندگان بیست و نهمین دوره جوایز انجمن بازیگران (SAG Awards) (با درخشش فیلم Everything Everywhere All at Once) مشخص شدند.
این فیلم توانست چهار جایزه دریافت کند تا پیشتاز مراسم امسال باشد.

🏆 “میشل یئو” و “که هوی کوان” به ترتیب در بخش “بهترین بازیگر نقش اول زن” و “بهترین بازیگر نقش مکمل مرد” برنده جایزه شدند.

💢این برای اولین‌بار است که بازیگران آسیایی برنده این جایزه می‌شوند تا یئو و کوان اولین بازیگران آسیایی لقب بگیرند که این جایزه را دریافت می‌کنند.

🔻فیلم The Banshees of Inisherin که مانند فیلم Everything Everywhere All at Once در 5 بخش نامزد شده بود، بزرگ‌ترین بازنده مراسم امسال بوده‌است.
✨ همچنین برندن فریزر برای فیلم The Whale توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کند که در آستانه مراسم اسکار می‌تواند اتفاق قابل توجهی باشد

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط