سه‌شنبه, می 14, 2024
خانهاخباربه دنبال رفع اتهامات وارده، جاستین رویلند بیانه‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر...

به دنبال رفع اتهامات وارده، جاستین رویلند بیانه‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

اخبار هنری: به دنبال رفع اتهامات وارده، جاستین رویلند بیانه‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

من همیشه می‌دانستم که این ادعاها نادرست هستند و هرگز هیچگونه شکی نداشتم که این روز فرا خواهد رسید. من شکرگزار رد شدن این پرونده هستم، اما در عین حال، هنوز هم عمیقاً از دروغ های وحشتناک مطرح شده در خلال این پروسه شوکه هستم. بیشتر از همه، من از این موضوع ناامید شده‌ام که بسیاری از مردم بدون دانستن حقایق و تنها بر اساس سخنان یک نفر که تلاش می کرد از روند قانونی عبور کند و من را “کنسل” کند، خیلی زود دست به قضاوت زدند.”

او در ادامه گفته است: “اکنون که پرونده قضایی به پایان رسیده است، من مصمم هستم که به جلو حرکت کنم و تمرکز خودم را هم بر روی پروژه های خود و هم بر روی احیای اعتبار و نام نیک خودم بگذارم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط