شنبه, آوریل 27, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلر رسمی از فیلم عاشقانه و علمی تخیلی Fingernails 2023

تریلر رسمی از فیلم عاشقانه و علمی تخیلی Fingernails 2023

اخبار هنری: اولین تریلر رسمی از فیلم عاشقانه و علمی-تخیلی Fingernails 2023 با بازی جسی باکلی، ریز احمد، جرمی الن وایت، انی مورفی و لوک ویلسون محصول جدید اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

📌کیت بلانشت از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز می‌باشد. مارسیل رو (برنده جایزه امی و فیلمبردار سریال Euphoria) فیلمبرداری این پروژه را برعهده داشته است.

✍️داستان این فیلم درباره‌ی آنا (باکلی) است که مدام این احساس را دارد که رابطه‌ی طولانی با نامزدش (الن وایت) رابطه‌ی عاشقانه‌ی واقعی نیست. در تلاش برای بهبود وضعیت، آنا مخفیانه به عنوان کارمند جدید وارد موسسه‌ای مرموز می‌شود که برای بررسی وجود عشق واقعی میان زوج‌ها طراحی شده است. او در شرکت آغاز به انجام تمرینات خود با مربی‌اش امیر (احمد) می‌کند. پس گرفتن نتیجه‌ی مثبت به عنوان زوج کاملاً مناسب با نامزدش در آزمایش، این سوال در ذهن آنا ایجاد می‌شود که در این صورت، چرا احساساتی در رابطه با مربی‌ش در او برانگیخته می‌شود.

📅پخش: 12 آبان 1402

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط