شنبه, آوریل 27, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلر رسمی جدیدی از فیلم هیجانی Leave the World Behind 2023

تریلر رسمی جدیدی از فیلم هیجانی Leave the World Behind 2023

اخبار هنری: تریلر رسمی جدیدی از فیلم هیجانی Leave the World Behind 2023 به نویسندگی و کارگردانی سم اسماعیل (خالق سریال Mr. Robot) و با بازی جولیا رابرترز، ماهرشالا علی، ایثن هاوک و مای‌هالا هِروُلد محصول جدید نتفلیکس منتشر شد.

▪️باراک و میشل اوباما از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند. سم اسماعیل و جولیا رابرترز نیز از تهیه‌کنندگان آن هستند.

▫️مک کویل (برنده جایزه امی و آهنگساز سریال Mr. Robot) وظیفه آهنگسازی و تاد کمبل (از فیلمبرداران اصلی «مستر ربات») وظیفه فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته‌اند.

✍️این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته رومان آلام است و داستان دو خانواده را دنبال خواهد کرد که به دنبال قطع شدن مرموز برق، مجبور می‌شوند تا در یک اتاق اجاره‌ای در کنار یکدیگر زندگی کنند و قادر نیستند تا با مکان‌های دیگر ارتباط برقرار نمایند.

📅پخش: 17 آذر 1402

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط