یکشنبه, می 12, 2024
خانهاخبارتصویر رسمی از فیلم One Life با بازی آنتونی هاپکینز منتشر شد

تصویر رسمی از فیلم One Life با بازی آنتونی هاپکینز منتشر شد

اخبار هنری: این فیلم داستان واقعی «سر نیکلاس «نیکی وینتون» را روایت می‌کند، یک دلال بریتانیایی جوان با بازی فلین که در ماه‌های منتهی به جنگ جهانی دوم، ۶۶۹ کودک را از چنگ نازی‌ها رهاند. وینتون دسامبر سال ۱۹۳۸ به پراگ سفر کرد و خانواده‌هایی را یافت که از آلمان و استرالیا گریخته بودند. پنجاه سال بعد، فکر سرنوشت آن کودکان که او موفق نشده بود به انگلستان ببرد، وینتون (حالا با بازی هاپکینز) را رها نمی‌کند. او در برنامه «زندگی همین است» (That’s Life) شبکه بی‌بی‌سی حضور پیدا می‌کند تا با بعضی از کودکان بازمانده که حالا به بزرگسالی رسیده‌اند ملاقات کند و فقط از آن لحظه به بعد است که عذاب وجدان و اندوه او شروع به محو شدن می‌کند. وینستون در سال ۲۰۱۵ و در ۱۰۶ سالگی درگذشت.

📅«یک جان» پس از اکران در جشنواره لندن برای اولین بار در اروپا، راهی جشنواره تورنتو خواهد شد و جشنواره فیلم لندن از 4 تا 15 اکتبر برگزار خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط