شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارجایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم پاتریکی روسیه به فیلم سینمایی «کن...

جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم پاتریکی روسیه به فیلم سینمایی «کن – پامنار»

به گزارش اخبار هنری، به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «کن – پامنار»، پنجمین دوره جشنواره فیلم پاتریکی روسیه که در ماه ژوئن در مسکو روسیه برگزار شد، برندگان خود را در پنج بخش اعلام کرد و جایزه ویژه هیئت داوران به فیلم سینمایی «کن – پامنار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی رسید.
«کن – پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه‌ای نوشته سیروس همتی ساخته شده، روایتی از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان است تیتراژ پایانی آن نیز قطعه «شرح روزگار» با صدای سالار عقیلی است.
این فیلم اواخر اسفند سال گذشته در سینماهای گروه هنر و تجربه روی پرده رفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. «کن – پامنار» از یکم خردادماه امسال در پلتفرم فیلیمو به صورت اختصاصی به نمایش درآمده و در دسترس مخاطبان است.
سیامک صفری، بابک نوری، علیرضا استادی، ندا حسینی، سیروس همتی و مهدی تارخ و با حضور افتخاری فریبا کوثری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط