چهارشنبه, می 8, 2024
خانهاخبارحمله خبرگزاری فارس به فیلم داریوش مهرجویی: «لامینور» قصه‌ای ملتهب درباره یک...

حمله خبرگزاری فارس به فیلم داریوش مهرجویی: «لامینور» قصه‌ای ملتهب درباره یک نوازنده زن دارد

اخبار هنری : در حالی که فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی در حال فیلمبرداری است خبرگزاری فارس امروز به تندی از این فیلم انتقاد کرد و نوشت: آخرین ساخته پربازیگر مهرجویی همانطور که از نامش پیداست (لا مینور، به معنای اولین گام و آکوردی که هنرجویان گیتار فرا می‌گیرند) مانند «سنتوری» درباره یک نوازنده است، با این تفاوت که این نوازنده این بار یک دختر است!

فیلم سینمایی «لامینور» توسط بنیاد سینمایی فارابی در تاریخ ۱۵ تیر ۹۸ به صندوق اعتباری هنر برای دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی معرفی شده است، اما «رضا درمیشیان» تهیه کننده فیلم، اقدامی برای دریافت وام نکرده است.مشخص نیست شیوه اطلاع‌رسانی گروه تولید این فیلم صرفاً نوعی جریان‌سازی و تبلیغ است یا شروع برای حاشیه‌آفرینی و فرار رو به جلو بر اساس قصه ملتهبی که فیلم آخر داریوش مهرجویی دنبال می‌کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط