پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهاخبارراهیابی فیلم کوتاه "دستانم برای توست" به جشنواره فیلم کودک بیروت

راهیابی فیلم کوتاه “دستانم برای توست” به جشنواره فیلم کودک بیروت

اخبار هنری : جشنواره فیلم کودک و خانواده بیروت درصدد افزایش آگاهی از مسائل کودک و خانواده در منطقه است. این جشنواره فیلم های سراسر جهان را به نمایش می گذارد. باور اصلی این جشنواره بر این است که تمام کودکان حق دارند که مورد آموزش واقع شوند، دوست داشته شوند و در صلح زندگی کنند. این جشنواره در تاریخ 8 تا 13 ماه مارس در شهر بیروت برگزار می شود.

“دستان برای توست” فیلم کوتاهی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا حسن زاده و روایت کودک سه ساله سندروم داون می باشد که چند معلویت دیگر نیز دارد. او پدر بزرگ خود را که در خانه شان زندگی می کند و هر روز با او تنها می باشد را از مرگ نجات می دهد.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط