جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباررونمایی از گریم بازیگران در سریال «هم‌گناه»

رونمایی از گریم بازیگران در سریال «هم‌گناه»

اخبار هنری : هدیه تهرانی پس از هشت سال با همگناه مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

اولین بار در سال ۹۰ با سریال قلب‌‌یخی بود که هدیه تهرانی به عنوان ستاره سینمایی راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار هدیه تهرانی با «هم‌گناه» به شبکه خانگی می‌آید

در ادامه معرفی گروه بازیگران سریال هم‌گناه، از گریم افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، سوگل خلیق و حسین امیدی رونمایی شد.

گروه پرتعداد بازیگران سریال #هم‌گناه که داستان‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند، با معرفی افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، سوگل خلیق و حسین امیدی در حال کامل شدن است.

#هم‌گناه که همزمان با ادامه فیلمبرداری در حال طی کردن مراحل فنی انتشار است، از روزهای ابتدایی اسفندماه هر دوشنبه در #فیلیمو منتشر خواهد شد.

این سریال به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می‌کنند.
بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، احسان کرمی، روشنک گرامی، مارال بنی‌آدم و هنگامه قاضیانی در نقش لیلا در این فیلم ایفای نقش می کنند .

 

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط