شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبار«رویای کاغذی» به کارگردان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی...

«رویای کاغذی» به کارگردان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی شد.

اخبار هنری : فیلم سینمایی«رویای کاغذی»به کارگردان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی شد.
به گزارش اخبار هنری ،فیلم سینمایی«رویای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی همزمان با اکران در ایران جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی به دست آورد.
این فیلم سینمایی از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد اکران شده است که با توجه به محتوای خوبی که دارد فروش خوبی را در گیشه شروع نکرده است.
پخش‌کننده داخلی «رویای کاغذی» شکوفا فیلم است و مدیریت پخش و تبلیغات این فیلم را سعید پاکستانی بر عهده دارد.
فیلم سینمایی «رویای کاغذی» تاکنون در جشنواره‌های متعدد خارجی حضور داشته و جوایز مهمی را از فستیوال‌های مختلف بین‌المللی دریافت کرده است.
فیلمنامه «رویای کاغذی» را جابر قاسمعلی براساس ایده‌ای از علی عطشانی نوشته و مینا وحید، کامران تفتی، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند

حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط