جمعه, می 3, 2024
خانهاخبارسانسور 17 دقیقه‌‌ای حرف‌‌های بنیامین بهادری در «دورهمی»

سانسور 17 دقیقه‌‌ای حرف‌‌های بنیامین بهادری در «دورهمی»

اخبار هنری : سانسورهای ادامه‌‌دار صدا و سیما بر روی فیلم‌‌ها، سریال‌‌ها و برنامه‌‌های مختلف، به برنامه «دورهمی» و گفتگو با بنیامین بهادری رسیده است.
چند روز پیش، مهران مدیری در پستی اینستاگرامی، به‌‌طوری غیرمستقیم از سانسور برنامه‌‌اش با پژمان جمشیدی گلایه کرد. حالا بنیامین بهادری که دیشب گفتگویش با مهران مدیری پخش شد، همان پست را در صفحه‌‌ی اینستاگرامش بازنشر کرد. بدین ترتیب به نظر می‌‌رسد این برنامه نیز سانسور شده است.
بهمن بابازاده خبرنگار حوزه‌‌ی موسیقی در توییتر عنوان کرده است که این برنامه تیغ تیز سانسور را به خود دیده است و حدود 17 دقیقه از این برنامه سانسور شده است.
در روزهایی که خبرهای سانسور برنامه‌‌های مختلف تلویزیون دیده و شنیده می‌‌شود، روابط عمومی سیما همچنان موضعی منفعلانه دارد و پاسخگوی این اتفاقات نیست.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط