جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارسکوی نمایش خانگی شعله فیلم در ۶۰ روز گذشته ۳۵ هزار نفر...

سکوی نمایش خانگی شعله فیلم در ۶۰ روز گذشته ۳۵ هزار نفر مخاطب گرفت

اخبار هنری: به گزارش رضا جلالی مدیرعامل موسسه نگاه افق رسانه با اشاره به فعالیت قریب به بیست سال در شبکه نمایش خانگی ، رسانه ملی(تلویزیون) شبکه های سراسری و استانی،مراکز فرهنگی هنری(سینما)،به عنوان مجری طرح و تهیه کننده گفت: درسال۱۳۹۵ با دریافت مجوز آموزشگاه آزادسینمایی نگاه افق رسانه به صورت رسمی برنامه های آموزشی خود رادراین راستا آغاز کرده ایم.
وی سپس در خصوص دریافت مجوز ازساترا برای سکوی نمایش خانگی شعله فیلم گفت: همزمان باآغار سال۱۴۰۲ اقدام به بهره برداری از پلت فرم نمایش خانگی شعله فیلم برای پخش تولیدات انبوه فیلم و سریال همکاران و تولیدات خود موسسه اقدام کرده ایم. که این پلت فرم با استقبال خوبی مواجه شد.و در آینده ای نزدیک از فیلم سینمایی یک شهر تنهایی به کارگردانی مجتبی سعید زاده _ فیلم سینمایی توبمان به کارگردانی مجید وحیدیان ،که یکی ازتهیه کنندگان اینجانب رضاجلالی بوده و همچنین مجری طرح موسسه نگاه افق رسانه (شعله شاهین ،رضاجلالی) درفیلم های بالا بوده، با اتمام مراحل فنی تدوین و دریافت پروانه نمایش در پلتفرم شعله فیلم پخش میشود ونیز بیش از۳۰ فیلم کوتاه به صورت هفتگی توسط یک تیم نوجوان و جوان که با کارشناسی شخص استاد شعله شاهین ارزیابی شده اند در حال ساخت فیلم‌های کوتاهی برای موسسه نگاه افق رسانه و پلتفرم شعله فیلم میباشند که در نهایت پس از دریافت پروانه نمایش هر فیلم کوتاه در پلتفرم پخش خواهد شد.
جلالی افزود: فعالیت پلتفرم شعله فیلم، پخش و دوبله اختصاصی فیلم و سریال های خارجی و ایرانی برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی نیز می باشد .
گفتنی است؛ شعله فیلم صفحه ای را در این پلتفرم به اکران آنلاین اختصاص داده و همچنین بابیش از ۳۰/۰۰۰۰ محتوای نمایشی فیلم ،سریال، انیمیشن، مستند، آماده خدمت رسانی آنلاین،اشتراکی، دانلودی، برای سرگرمی و تفریحی مخاطبان در تمامی سنین می باشد.

sholehfilm.ir

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط