دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبارشب درخشش «گورکن» در جشنواره فیلم ریورساید

شب درخشش «گورکن» در جشنواره فیلم ریورساید

اخبار هنری: فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، شب گذشته موفق به دریافت چهار جایزه‌ مهم در مراسم اختتامیه‌ «نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ریورساید آمریکا» شد.

مراسم اختتامیه‌ نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم ریورساید شب گذشته به صورت مجازی برگزار شد و فیلم «گورکن» موفق به دریافت جوایز بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن (ویشکا آسایش)، بهترین گروه بازیگران و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش، بازیگران این فیلم هستند که از طرف رئیس جشنواره جایزه بهترین گروه بازیگران را دریافت کرده اند.

جشنواره‌ ریورساید هر ساله در بخش‌های سینمایی، فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند و دانشجویی برگزار می‌شود و بیشترین تمرکزش، نمایش آثار متفاوت و چالش‌برانگیز اجتماعی است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط