یکشنبه, می 12, 2024
خانهاخبارصدور مجوز نمایش سه فیلم سینمایی

صدور مجوز نمایش سه فیلم سینمایی

اخبار هنری : شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه‌‌ی اخیر خود، برای سه فیلم مجوز نمایش صادر کرد.
مجوز نمایش فیلم‌های «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان، تهیه‌‌کنندگی محمدحسین فرحبخش و نویسندگی مجتبی جعفری، «تبسم تلخ» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز، تهیه‌‌کنندگی داریوش بابائیان و نویسندگی مهناز پورعطار و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی توکل‌نیا و نویسندگی رحیم بهبودی‌‌فر صادر شد.
گفتنی است پیش از این در رسانه‌‌ها، نام محمدحسین فرحبخش به عنوان کارگردان فیلم «زن‌‌ها فرشته‌‌اند 2» عنوان شده بود که همزمان با صدور پروانه‌‌ی نمایش این فیلم مشخص شد که کارگردان این فیلم آرش معیریان است. «زن‌‌ها فرشته‌‌اند 2» از جمله فیلم‌‌هایی است که قرار است در نوروز 99 اکران خود را آغاز کنند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط