شنبه, می 11, 2024
خانهاخبارعلاقه زک اسنایدر به ساخته شدن فیلم هایی براساس دو بازی Gears...

علاقه زک اسنایدر به ساخته شدن فیلم هایی براساس دو بازی Gears of War و هیلو

اخبار هنری: زک اسنایدر، کارگردان فیلم Rebel Moon دو بازی را که علاقه دارد فیلمی براساس آن‌ها ساخته شود معرفی کرد.

زک اسنایدر، نویسنده و کارگردان شناخته شده فیلم‌هایی هم‌چون 300 و بتمن دربرابر سوپرمن، دو سری مهم بازی را که علاقه به اقتباس سینمایی و هالیوودی آن‌ها دارد، اعلام کرد. در گفت‌و‌گو با IGN، اسنایدر ابتدا به سری بازی Gears of War اشاره کرد که همیشه در میان دوستان و همکارانش مطرح بوده است. اسنایدر افزود: «من طرفدار این بازی بوده‌ام.» او همچنین به علاقه‌اش به بازی هیلو اشاره کرد. مایکروسافت در حال حاضر سریال تلویزیونی هیلو را تولید کرده که برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین اسنایدر اظهار کرد که همیشه فکر می‌کرده «هیلو چیزی است که می‌تواند در قالب لایو اکشنی شگفت‌انگیز باشد.»

کلیف بلزینسکی، خالق Gears of War به نظرات اسنایدر پاسخ داد و در توییتر اعلام کرد که او موافق کارگردانی اقتباس این بازی توسط است، اما تنها اگر دیو باتیستا به‌عنوان مارکوس فنیکس در این فیلم بازی کند. به هر حال باتیستا سال‌ها است که خواستار بازی در نقش فنیکس بوده است. همچنین در حال حاضر نتفیلیکس در حال کار روی تولید فیلم و سریال انیمیشنی براساس بازی Gears of War است، اما هنوز بازیگران آن مشخص نشده‌اند.

اسنایدر، اولین کارگردانی نیست که به ساخت فیلم Gears of War علاقه دارد. به‌نظر می‌رسد که تونی اسکات، کارگردان Top Gun قبل از درگذشتش در سال ۲۰۱۲ بسیار مشتاق بود که فیلمی از Gears of War ساخته شود. پیتر جکسون، کارگردان ارباب حلقه‌ها، در ابتدا برای تولید فیلم هیلو تحت کارگردانی نیل بلوم ‌کمپ، مشارکت کرد. متاسفانه این پروژه بهم خورد. بااین‌حال همه چیز از بین نرفت؛ جکسون و بلوم ‌کمپ با همکاری یکدیگرفیلم کالت-کلاسیک «District 9» را ساختند.

آخرین پروژه‌ی اسنایدر، فیلم دو قسمتی Rebel Moon در نتفلیکس است. این فیلم شباهت های بسیاری به جنگ ستارگان دارد؛ این تشابه از آن جهت است که او ابتدا این پروژه را به‌عنوان فیلم جنگ ستارگان با رده سنی بزرگسال پیشنهاد داده بود. همچنین یک بازی براساس Rebel Moon در دست ساخت است.

فیلم Rebel Moon Part 1: A Child of Fire که قسمت اول مجموعه ماه یاغی است، در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. به همراه انتشار فیلم، بازی نقش‌آفرینی با عنوان Rebel Moon و یک سری کمیک از ناشر کتاب‌های Titan نیز منتشر خواهد شد. در ادامه فیلم Rebel Moon Part 2: The Scargiver قرار است دنباله فیلم Rebel Moon باشد که این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

اولین تریلر فیلم Rebel Moon در طول مراسم افتتاحیه گیمزکام نمایش داده و توسط زک اسنایدر معرفی شد. کارگردان از مخاطبان تشکر کرد و گفت: «درتمام طول زندگی‌اش گیمر بوده است و حتی شرکت در رویداد Gamescom ذهن او را مبهوت کرده است.» تریلر صحنه‌های متعددی را نشان می‌دهد که شامل شخصیت کورا با بازی سوفیا بوتلا، دورا بلوداکس با بازی کلوپاترا کولمن و هارمادا، شخصیت مرموز و بیگانه با بازی جنا مالون است. همچنین صحنه‌هایی از آینده را نمایش می‌دهد.

فیلم Rebel Moon داستان یک مستعمره صلح‌آمیز را روایت می‌کند که توسط ارتش‌های یک نیروی حکومتی تهدید می‌شود. کورا (بوتلا)، شخصیت مرموز، بهترین امید برای بقای مردمان روستا است و به‌زودی وارثان آموزش‌دیده‌ای را پیدا می‌کند که تصمیم دارند مقاومتی ناممکن را در مقابل جهان مادر برپا کنند. کورا، گروهی کوچک از جنگجوهایی از سراسر جهان تشکیل می‌دهد که به‌دنبال انتقام و شاید حتی رستگاری هستند. علاوه‌بر بوتلا، مالون و کلمن، جایمن هانسو، چارلی هونام، میخیل هایسمان، استاز نیر، اد اسکرین، فرا فی، دونا بائه، ری فیشر، ای. دافی و آنتونی هاپکینز به‌عنوان صداپیشه‌، یک شوالیه مکانیکی، پیوسته‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط