جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارفرح‌بخش برای اکران "زن‌ها فرشته‌اند ۲" شرط گذاشت

فرح‌بخش برای اکران “زن‌ها فرشته‌اند ۲” شرط گذاشت

اخبار هنری : “محمدحسین فرح‌بخش” که فیلم “زن‌ها فرشته‌اند ۲” او قرار بود نوروز امسال به روی‌ پرده برود، به ایسنا گفت :

■ برای اکران فیلم “زن‌ها فرشته‌اند ۲”، شرط و شروطی دارم و آن اینکه باید ۵۰ درصد ظرفیت خالی سینما با آپشن‌هایی خوب پر شود.
تا وقتی با دوستان وزارت ارشاد جلسه‌ای نداشته باشم و شرایط را ندانم چیست نمی‌توانم با قطعیت تصمیم بگیرم که فیلم را از اول تیر اکران می‌کنم‌ یا نه، اما شرایطی برای اکران دارم که مهم‌ترینش این است آرامش در سینما حاکم باشد و من احساس کنم مردم به سینما می‌آیند، آن وقت فیلم خود را اکران می‌کنم.در این راستا یک اقدام مهم این است که وزارت ارشاد با مدیران صداوسیما صحبت کند تا تلویزیون تبلیغات وسیعی را انجام دهد، چون اگر صداوسیما برای اکران فیلم‌ها همراهی نکند سینما با شکست روبرو می‌شود.
پیشنهاد من این است که یکی، دو هفته اول، فقط فیلم‌هایی که اسفندماه روی پرده بودند اکران شوند و فیلم جدیدی به سینماها نیاید یا مثلا کار با فیلم‌های معمولی‌تر شروع شود تا رفت‌وآمد به سینما جا بیفتد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط