جمعه, می 3, 2024
خانهاخبارفیلم جدید مونیکا بلوچی و لیام نیسون !

فیلم جدید مونیکا بلوچی و لیام نیسون !

اخبار هنری: نخستین تریلر فیلم اکشن Memory بابازی لیام نیسون وگای پیرس ، مونیکا بلوچی به کارگردانی مارتین کمپل (کارگردان Casino Royal وBlack Bear) منتشر شد!

▪️این فیلم که براساس کتاب Dezzak Alzhemier که از روی آن فیلمی بلژیکی نیز ساخته شده است اقتباس میشود. فیلم مردی به نام الکس لوییس (لیام نیسون) را روایت میکند؛ کسی که یک قاتل حرفه ای معروف است که به تازگی به آلزایمر مبتلا شده و در یک روز از دستور رئیس یک گروه تبهکار که به او ماموریتی داده بودن سر پیچی میکند؛ دستور مرگ او صادر میشود ولی الکس به جای فرار کردن تصمیمی میگیرد آن هایی که قصد مرگش را دارند بکشد در این بین FBI ماموری(پیرس) را میفرستد تا پرونده‌ی این قتل های سریالی را حل کند و ….

? اکران: در تاریخ April 29 برابر با ۹ اردیبهشت

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط