شنبه, آوریل 27, 2024
خانهاخبارفیلم سینمایی «شهر بانو» بهترین فیلم سینمایی جشنواره حقوق بشری International HEcare...

فیلم سینمایی «شهر بانو» بهترین فیلم سینمایی جشنواره حقوق بشری International HEcare Film Festival شد

به گزارش اخبار به نقل از روابط عمومی ، فیلم سینمایی «شهر بانو» دومین ساخته مریم بحرالعلومی که تاکنون مورد تحسین و توجه جشنواره‌ها در سرتاسر دنیا بوده است، در تازه‌ترین رقابت جهانی خود، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سینمایی از چهارمین جشنواره حقوق بشری International HEcare Film Festival (HECFF) در تورنتو شد.
این جشنواره با تمرکز بر مسائل انسانی، زیستی و مضامین حقوق بشر، یازدهم فوریه سال جاری در منطقه ریچموندهیل به کار خود پایان داد و «شهربانو» که به همراه فیلم‌هایی از کشورهای پرو، آلمان و بلاروس کاندید بهترین فیلم سینمایی شده بود، این جایزه را دریافت کرد.
پخش بین‌المللی این فیلم با عنوان انگلیسی Lady of the City به معنای بانوی شهر را که تاکنون جوایز متعددی کسب کرده است، دپارتمان جهانی گروه فیلمسازی بحرفیلم برعهده دارد.
فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان‌ارثی، ترنم کاظمی و بهرنگ علوی، با حضور یوسف تیموری، صدای افتخاری مه‌لقا باقری بازیگران «شهربانو» هستند.

حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط