دوشنبه, آوریل 29, 2024
خانهاخبارمعرفی داوران نخستین جشنواره مجازی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان

معرفی داوران نخستین جشنواره مجازی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان

اخبار هنری : دبیرخانه نخستین جشنواره مجازی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان اسامی اعضای هیات داوران این دوره را اعلام کرد .
بهروزغریب پور، دَدی پودامجی رییس یونیمای جهانی اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی ،کری اِید استلِس رییس کمیته پژوهش یونمیای جهانی، ،روشنک روشن دکترای حرفه ای سینما از ESAV تولوز فرانسه ،
شیوا مسعودی دکترای حرفه ای تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا و غزل اسکندرنژاد دکترای پژوهش هنر دانشگاه تربیت مدرس به عنوان اعضای هیات داوران نخستین جشنواره مجازی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان معرفی شدند .
تا کنون 101 اثر از سرتاسر ایران و هچنین از کشورهای لهستان ، آرژانتین ، روسیه ، فرانسه ، آفریقای جنوبی ، ایتالیا ، برزیل ، آمریکا ، اسپانیا ، اسلواکی و اکوادور به جشنواره ارسال شده است که روزانه 5 اثر در صفحه رسمی جشنواره برای ارزیابی هیات داوران در اینستاگرام منتشر می شود .

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط