جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبار«نرگس آبیار»داور جشنواره زنان استرالیا شد

«نرگس آبیار»داور جشنواره زنان استرالیا شد

اخبار هنری: نرگس آبیار، به‌عنوان عضو هیئت داوران هفتمین دوره جشنواره فیلم و هنر رسانه زنان استرالیا انتخاب شد.

براساس گزارش رسیده، این جشنواره که هفدهمین دوره آن ۱ تا ۷ می ۲۰۲۳ ( ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) در شهر سیدنی استرالیا برگزار می‌شود، به فیلم هایی از فیلمسازان، تهیه کنندگان یا نویسندگان زن اختصاص دارد.

در این دوره از جشنواره، فیلم‌هایی از استرالیا، آلمان، امریکا، کانادا، چین، اسپانیا، بلژیک، کره جنوبی، استونی، پاناما و ایران به نمایش در می‌آیند. آثار این جشنواره به دو صورت آنلاین و همچنین نمایش در دانشگاه مک کواری و مرکز هنری بلک‌تاون خواهد بود.
مارگو نش و کیت فیتزپاتریک از استرالیا و نرگس آبیار – کارگردان و نویسنده – از ایران هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط