شنبه, آوریل 27, 2024
خانهنقد و یادداشتنقد فیلم The Marvels

نقد فیلم The Marvels

اخبار هنری: این یکی از بامزه‌ترین فیلم‌های مارول است، اما بیشتر طنز از بازی‌ها (مخصوصاً سطوح هیجان سیری ناپذیر ولانی) ناشی می‌شود تا آنچه در صفحه نوشته شده بود. این اسکریپت می‌توانست مطمئناً از پاس دیگری استفاده کند، و حاوی مقدار بسیار کمی است که ممکن است قابل نقل‌قول در نظر گرفته شود. تعامل گرم کامالا و خانواده محافظش، قلب بی شک و برجسته نمایش انفرادی او، همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، به علاوه اینکه آنها به والدینش (زنوبیا شروف و موهان کاپور، هر دو ارزش فوق العاده ای) بیشتر از ساموئل برای انجام این کار دادند، جالب است. نیک فیوری از ال جکسون.
مارولز احتمالاً خسته‌کننده‌ترین شخصیت شرور از زمان ما را داردکریستوفر اکلستون را پشت پروتز خود گم کردبرای بازی ملکیت دار-بن زاوه اشتون به معنای واقعی کلمه چکش رونان متهم، سلف شرور کری را به دور خود حمل می‌کند و اظهارات پیش‌گویی می‌کند، از میان دندان‌های فلزی کاملاً مستقیم و بدون تجمل لرد ستاره‌ای که می‌رقصد تا شکوه او را سوراخ کند، تمسخر می‌کند. ما می دانیم که او به دنبال یک جفت مک گافین جادویی است و می خواهد بخش قابل توجهی از جهان را نابود کند (که بد است) تا دنیای در حال مرگ خود را نجات دهد (که خوب است)، اما او هیچ شخصیت یا ویژگی دیگری ندارد که او را بسازد. احساس می کنم چیزی بیشتر از یک راننده طرح.
شما تعجب می‌کنید که این فیلم تا چه حد در ویرایش کمرنگ شده است و آیا داکوستا می‌خواسته بیشتر به اشتباهات پرهزینه کارول بپردازد و علاوه بر ارائه فضایی سرگرم‌کننده که ناشی از فعل و انفعالات پر زرق و برق است، کمی بیشتر به مفاهیم تاریک قدرت خداگونه بپردازد. بین سه مجری زن با استعداد همانطور که هست، The Marvels زمان مناسبی در فیلم هاست که به عنوان یک کل رضایت بخش جمع نمی شوند. نیازی نیست که به طرفداران گفته شود که در طول تیتراژ برای چند سورپرایز دلپذیر بمانند.

حمید تورانپور

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط