یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبارهدا مقدم‌منش برای بازی در فیلم «زندگی و زندگی» جایزه بهترین بازیگر...

هدا مقدم‌منش برای بازی در فیلم «زندگی و زندگی» جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره هند را دریافت کرد

به گزارش اخبار هنری، هدا مقدم‌منش برای بازی در فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی علی قوی‌تن جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره هند را دریافت کرد.
هدا مقدم‌منش پیش از این  پنج سال فعالیت روی صحنه تئاتر را تجربه کرده بود وی برای نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی «آرزوی زیبا»جلوی دوربین طاهر شد.
علی قوی‌تن در مورد اکران «زندگی و زندگی» گفت: احتمالا در سه ماه آخر سال فیلم را در داخل کشور هم اکران می‌کنیم، اما واقعیت این است که حدود ۱۰ سالی می‌شود که من فیلم‌هایم را به امید اکران در داخل نمی‌سازم چون سینما در کشور ما آنچنان دچار بحران و بی‌نظمی شده که آدم آرزو می‌کند‌ای کاش همان نظم و نمایش سال‌های دهه شصت و هفتاد را داشته باشیم. وقتی اختیار فضای فرهنگی کشور در اختیار کسانی قرار دارد که می‌خواهند فرهنگ، منبع درآمد و تجارت باشد نتیجه نیز همین می‌شود که می‌بینیم.
وی در ادامه افزود: من به عنوان یک فیلمساز هیچوقت مخالف تنوع در ژانر و کم محتوا یا پر محتوا بودن فیلم‌ها نیستم، اما معتقدم باید همه نوع فیلم در سینماها بطور متعادل و منطقی به نمایش درآید و سینمادار فرصت را از تماشاگران فیلم‌های خاص و با محتوا نگیرد. ضمن این‌که فیلم‌های من در تمام کشورهای دنیا دیده می‌شود و نگران نمایش آن‌ها نیستم

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط