یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبارواکنش اخلاق‌مدارانه "کیانوش عیاری"

واکنش اخلاق‌مدارانه “کیانوش عیاری”

واکنش اخلاق‌مدارانه “کیانوش عیاری”
کاری که آقای شمقدری انجام داد، یک‌ گام‌ رو به جلوست و من از این بابت خوشحالم

“کیانوش عیاری” که آخرین ساخته سینمایی او، چندسالی است به دلیل استفاده بازیگران زن فیلم از‌ کلاه‌گیس، توقیف شده، درباره قیاس‌هایی که این روزها میان سریال “روزهای ابدی” (که بازیگران زن‌ آن در سکانس‌هایی، با کلاه‌گیس ظاهر می‌شوند) با فیلم خود گفت :

■ “کاناپه”، ۴، ۵ سال است که در یک خواب زمستانی به سر می‌برد که حاصل یک سوءتفاهم در مساله حجاب است.در این فیلم ما موهای بازیگران زن را با نمره ۴ زدیم و کلاه‌گیس گذاشتم که فقط در کنار محارم و خلوت خودشان در خانه، کلاه‌گیس داشته باشند و وقتی بیرون از خانه می‌روند، تابع حجاب قانونی کشور هستند.
این روزها صحبت‌هایی است درباره سریال “روزهای ابدی” آقای شمقدری و مقایسه با فیلم من.اتفاقا من از این فضا خوشحالم که آقای شمقدری این کار را انجام داد چون با هر تعریفی، کاری که آقای شمقدری کرد، یک گام رو به جلو محسوب می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط