پنج‌شنبه, می 2, 2024
خانهپارادیزوپارادیزو: ورنر هرتسوک

پارادیزو: ورنر هرتسوک

اخبار هنری: تا وقتی كه ۱۱ ساله شدم چندان فيلم نديده بودم. حتی نمی‌دانستم سينما چيست. من در یک دهكده کوهستانی در باواريا بزرگ شدم كه بعد از جنگ حتی راه درست و حسابی هم نداشت. اولين بار در ۱۷ سالگی از تلفن استفاده كردم. اسباب‌بازی نداشتيم. بايد خودمان بازی اختراع می‌كرديم. از ۱۴ سالگی خانه را ترک و پياده سفر كردم. پياده تا مرز آلبانی رفتم ولی نتوانستم وارد آنجا شوم. در زمان آشوب‌های كنگو خواستم به اين كشور بروم. همه اين سفرها برای يافتن یک پاسخ بود؛ چگونه گاهی مردم اين چنين دچار فروپاشی می‌شوند، اتفاقی كه در زمان نازی‌ها افتاد.

❍ هیچکس مرا نمی‌فهمد، چون دیگر هیچکس پای پیاده سفر نمی‌کند. برای همین است که گاهی فقط با خودم حرف می‌زنم.

❍ ساختن فیلم حرفهٔ من نیست؛ زندگی من است.

❍ شايد من در جستجوی چیزهای آرمانی باشم، در جستجوی فضایی كه در آن حرمت و شرافت انسان تامين شده باشد، در جستجوی سیاره‌هایی كه هنوز وجود ندارند يا منظره‌ای كه در شرايط کنونی تنها در رويا تحقق پذيرند.

— Werner Herzog Is 80 Today! (Born 5 September 1942). Photo by Richard Avedon.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط