جمعه, می 3, 2024
خانهپارادیزوپارادیزو: ویلیام فریدکین

پارادیزو: ویلیام فریدکین

اخبار هنری: وقتی فیلمسازی را شروع کردم نبوغ خاصی نداشتم و فقط جوان بودم. به این خاطر توانستم کار کنم. استودیوها احساس می‌کنند سینما کار جوانان است و همیشه هم این فکر را دارند. به همین خاطر است که اُرسن ولز در ۲۵ سالگی همشهری کین را ساخت. به همین خاطر هم هست که بیلی وایلدر در اواخر دوره فیلمسازی‌اش، وقتی از بسیاری جوانان، باهوش‌تر، نویسنده‌تر و از بسیاری از کارگردانان با نصف سنش پُر انرژی‌تر بود ــ حتی یک ملاقات نمی‌توانست ترتیب دهد.

❍ امروزه فیلم‌ها تصویری‌تر از همیشه شدند اما حسی برنمی‌انگیزند. روح ندارند و داستان‌شان خیلی نحیف است. دیالوگ‌ها به ندرت بیش از آه و ناله‌اند… حالا بیشتر مواقع مردم فقط ۲ ساعت به پرده زُل می‌زنند و از جایشان تکان نمی‌خورند… این فرار از واقعیات است.

❍ یک جور ناامیدی در شخصیت‌هایی که من به آن‌ها علاقه دارم وجود دارد. آن‌ها در موقعیت‌های بحرانی در جای بحرانی قرار دارند.

▪️William Friedkin (1935 — 2023)

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط