چهارشنبه, می 8, 2024
خانهاخبارپایان‌بندی فیلم اشکال منطقی دارد : اظهارات نویسنده‌ای که "یدو" از کتاب...

پایان‌بندی فیلم اشکال منطقی دارد : اظهارات نویسنده‌ای که “یدو” از کتاب وی اقتباس شده

اخبار هنری: پایان‌بندی فیلم اشکال منطقی دارد : اظهارات نویسنده‌ای که “یدو” از کتاب وی اقتباس شده

“صمد طاهری”؛ نویسنده کتاب “زخم شیر” که “یدو” از این اثر اقتباس شده گفت :

■ آقای مهدی جعفری حدود یک سال پیش با من تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند بر اساس این داستان، فیلمی بسازند.من در مورد فیلم اظهارنظری نمی‌کنم، در مجموع فیلم خوبی است، منتها من انتهای آن را نپسندیدم چون با کل فیلم همخوان نبود.
این پسربچه (یدو) ماه‌های متمادی برای رفتن به مادرش اصرار می‌کند و با مکافات سوار لنج می‌شوند اما دلیل منطقی‌ای ندارد که پایان فیلم آن‌طور باشد.به نظر من این پایان اصلا از نظر منطق داستانی مشکل دارد و هم‌خوان نیست.
در مجموع فیلم خوبی است، از نظر ساخت، شخصیت‌سازی، بازی بازیگران، فیلم‌برداری، موسیقی و . . . اثر خوب و قابل قبولی است اما از نظر اقتباسی که از داستان من شده، نه. همان‌طور که گفتم پایان‌بندی فیلم اشکال منطقی دارد و اصلا هم‌خوان نیست.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط