یکشنبه, آوریل 28, 2024
خانهاخبار‍پیش تولید فیلم سینمایی تلویزیونی «یک شب پرهیاهو» آغاز شد.

‍پیش تولید فیلم سینمایی تلویزیونی «یک شب پرهیاهو» آغاز شد.

اخبار هنری: به گزارش روابط عمومی‌فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی تلویزیونی «یک شب پر هیاهو» به نویسندگی : رضاجلالی و کارگردانی سعید کوه زاد که برای پخش در شبکه نمایش خانگی پلت فرم های معتبر هم چون شعله فیلم، وی اودی فیلم، و…… وپخش از سیمای جهموری اسلامی ایران درعیادوهرمناسبت شاد و عام، و تمامی بازیگران قراراست مقابل دوربین بروند‌ ومراحل فنی (تدوین و‌اصلاح رنگ و وصداگذاری) نیز همزمان با تولید انجام می شود.

بازیگران این فیلم به زودی در خبر بعدی اعلام میگردد.

داستان «شب پرهیا هو» ادر یک مجتمع آپارتمانی مردی قصد دارد با دعوت از باجناق هایش، بعد از چند اقدام ناموفق آنها را آشتی بدهد. ولی شب دعوت از باجناق یک شب پرهیاهوی است؛ همسر یکی از همسایه ها وضع حمل دارد. دو دزد ناشی به یکی از آپارتمان ها آمده و آنجا گیر افتاده و پیرزنی هم در حال فضولی کردن ازحوادث مجتمع است. حوادث عجیب و خنده داری رخ می دهد. سرانجام دزدها دستگیر می شوند. زن همسایه به سلامت وضع حمل می کند. اما دو باجناق با هم آشتی نمی کنند و مرد همسایه در فکر فرصتی دیگر برای آشتی دادن آنهاست….

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه‌کنندگان: رضاجلالی، سعید کوه زاد ، جانشین تهیه کننده : مهرداد گرایلی ، دستیار تهیه : افشین ترکاشوند ، مدیرتولید وبرنامه‌ریز: مهرداد گرایلی ،جانشین مدیر تولید: سمیه قرایی و دستیار کارگردان: علی مربی ،آرش شهبازی، تدوین و صداگذاری:سعید کوه زاد و مجید خانی، مجریان طرح: موسسه نگاه افق رسانه پلت فرم های شعله فیلم ،وی اودی فیلم،(شعله شاهین،رضاجلالی)، و دیگر عوامل این فیلم درخبرهای بعدبه اطلاع مخاطبان رسانده میشود.

رضاجلالی در این خبر اشاره کرد که درپیش تولید فیلم سینمایی تلويزيونی یک شب پرهیاهو باحضورخواننده نسل جوان آقای افشین ترکاشوند دراین فیلم همکاری خواهند داشت وهمچنین تیم فیلم سازاعلام کردن که این خواننده جوان طبق تاییدکارگردان وتهیه کنندگان فیلم به عنوان بازیگر نیزحضورخواهندداشت.ومریم طاهری،علیرضا دانشمندی، سنا کوچک نیا،تیام ابراهیمی نژادی،آنابیتا عظیمی به عنوان بازیگران نسل جدید، درکناردیگر بازیگران فیلم که تاکید بر این میشود درخبرهای بعدی اطلاع رسانی میشود و خانم آنابیتا عظیمی و مهین نوبخت مسئولیت طراح گرافیست پوستر بنر بیلبرد و‌جلوه های ویژه تیتراژ فیلم را به عهده گرفته اند وکلیه مسئولیت تیم فیلمسازتعهدات عوامل در این فیلم را آقایان رضاجلالی وسعید کوه زاد به عهده گرفت و کلیه بودجه فیلم توسط تهیه کنندگان تامین میگردد . وآقایان رضاجلالی و سعید کوه زاد با درایت اقتدار و قدرت تام فیلم را به نحو احسن و بی مشکل به پایان میرسانند .

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط