شنبه, آوریل 27, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیکلیپ رسمی از فیلم کمدی و ورزشی Next Goal Wins 2023

کلیپ رسمی از فیلم کمدی و ورزشی Next Goal Wins 2023

اولین کلیپ رسمی از فیلم کمدی و ورزشی Next Goal Wins 2023 با بازی مایکل فاسبندر، الیزابت ماس و ویل آرنت، به کارگردانی تایکا وایتیتی (کارگردان فیلم‌های Thor: Ragnarok و Jojo Rabbit و از خالقان سریال What We Do in the Shadows و Reservation Dogs) منتشر شد.

📌مایکل جاکینو (برنده اسکار و آهنگساز Up و Ratatouille و The Batman و سریال Lost) آهنگسازی این فیلم را برعهده داشته است.

✍️این فیلم بر اساس اتفاقاتی واقعی و مستندی به همین نام ساخته شده است که داستان مربی، توماس رونگن (مایکل فاسبندر) را روایت می‌کند که رهبری تیم ملی ساموآی آمریکا، که بدترین باخت در تاریخ فوتبال (با نتیجه ۳۱-۰ مقابل استرالیا) متحمل شده را بر عهده می‌گیرد. شخصیت فاسبندر در این فیلم سعی می‌کند تا بدترین تیم فوتبال تاریخ را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ آماده کند.

❕نخستین نمایش این فیلم در فستیوال جهانی فیلم تورنتو که از فردا آغاز خواهد شد، رقم خواهد خورد.

📅اکران: 26 آبان 1402

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط