یکشنبه, می 12, 2024
خانهاخبارکوئینتین تارانتینو آخرین فیلم خودش یعنی The Movie Critic را در لس...

کوئینتین تارانتینو آخرین فیلم خودش یعنی The Movie Critic را در لس آنجلس فیلمبرداری می‌کند.

اخبار هنری: تارانتینو در این خصوص می‌گوید: “من اینجا (لس‌آنجلس) شروع به کار کارگردانی فیلم کردم و منطقی است که آخرین فیلم خودم رو در پایتخت سینمای جهان فیلمبرداری کنم.”

طبق شایعات، پاول والتر هاوزر (بازیگر فیلم‌های Richard Jewell و I, Tonya و مینی‌سریال Black Bird) پیش از شروع اعتصابات، پیشنهاد ایفای نقش شخصیت اصلی در این فیلم را دریافت کرده است.

وقایع این فیلم در دهه 70 میلادی جریان دارد و حول محور یک منتقد فیلم است که شخصیتش شبیه به تراویس بیکل (شخصیت فیلم Taxi Driver با بازی رابرت دنیرو) توصیف شده است.

▫️تارانتینو نیز تایید کرده است که داستان این فیلم انتقام محور نخواهد بود. اخبار رسمی از تیم بازیگری و شروع فیلمبرداری این فیلم پس از پایان اعتصابات به جریان خواهد افتاد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط