پنج‌شنبه, می 9, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیاولین تیزرتریلر رسمی از فیلم زندگینامه‌ای Origin

اولین تیزرتریلر رسمی از فیلم زندگینامه‌ای Origin

اولین تیزرتریلر رسمی از فیلم زندگینامه‌ای Origin با بازی آنجانو الیس-تیلور و جان برنثال به نویسندگی و کارگردانی ایوا دوورنی (خالق مینی سریال When They See Us و کارگردان فیلم Selma) منتشر شد.

❕از مدعیان احتمالی فصل جوایز آتی میباشد.

✍️این فیلم براساس کتاب برندهٔ جایزه پولیتزر Caste: The Origin of Our Discontents نوشتهٔ ایزابل ویلکرسن که حول محور زندگی خودش می‌باشد را دنبال می‌کند؛ ایزابل در حالی که با تراژدی شخصی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند، خود را در مسیری از تحقیقات و کشف جهانی قرار می‌دهد. با وجود دامنه گسترده این پروژه، او در هنگام نوشتن یکی از کتاب‌های برجسته آمریکایی زمان ما، زیبایی و شجاعت را پیدا می‌کند.

📅اکران: اواخر 2023

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط