جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباربازگشت سازنده «روسری آبی» به سینما: رخشان بنی‌اعتماد «مه‌گرفتگی» را می‌سازد

بازگشت سازنده «روسری آبی» به سینما: رخشان بنی‌اعتماد «مه‌گرفتگی» را می‌سازد

اخبار هنری: هشت سال پس از اکران «قصه‌ها» کارگردان تعدادی از مهم‌ترین آثار اجتماعی سینمای ایران فیلم تازه‌اش را جلوی دوربین می‌برد.
?رخشان بنی‌اعتماد کارگردان «روسری آبی»، «زیر پوست شهر»، «نرگس» و.. قصد دارد پس از هشت سال دوری از سینمای داستانی فیلم تازه‌اش را به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری جلوی دوربین ببرد.
?این فیلم با نام «مه‌گرفتگی» یک فیلم اجتماعی و متفاوت در سینمای ایران است و اغلب بازیگران این فیلم از بازیگران تئاتر خواهند بود و چند نفر از بازیگران سینما در نقش‌های کوتاه در آن حضور خواهند داشت. فیلمنامه این فیلم توسط اسماعیل منصف نوشته شده و پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم امسال کلید بخورد.
?رخشان بنی‌اعتماد طی این سالها در سینمای مستند فعال بود و آثاری چون «همه درختان من»، «آی آدم‌ها» و.. را جلوی دوربین برد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط