شنبه, آوریل 27, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیاولین تریلر رسمی از سریال کمدی جاسوسی "خانم و آقای اسمیت"

اولین تریلر رسمی از سریال کمدی جاسوسی “خانم و آقای اسمیت”

اخبار هنری: اولین تریلر رسمی از سریال کمدی جاسوسی “خانم و آقای اسمیت”  Mr. & Mrs. Smith با بازی دونالد گلاور و مایا ارسکین، محصول استریم منتشر شد.

👥 پل دینو، جان تور تورو، میکلا کوئل، الکساندر اسکاشگورد، ایزا گونزالس، سارا پولسن، شارون هورگان، ران پرلمن، اورسولا کوربرو و بیلی کمپل از دیگر بازیگران این سریال هستند.

💢 این سریال قرار نیست کپی فیلمی به همین نام با بازی آنجلینا جولی و برد پیت باشد و تنها بر اساس ایده‌ای از آن ساخته شده است که تعداد زیادی تفاوت کلیدی در داستان جدید وجود دارد. جان و جین دو غریبه هستند که هویت خود را به عنوان شرکاء در جاسوسی و ازدواج تحمل می‌کنند.

📆 تاریخ انتشار تمامی هشت قسمت: 13 بهمن 1402

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط